S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

 

Poštovné

 

 

  • Poštovné už od 1,90 Eur

  • Expres kuriér DHL od 3,50 Eur
  • Preprava ZDARMA pri objednávke nad 50,- Eur

  • V mestách Martin a Vrútky dovoz zásielky ZDARMA

 


Partnerské stránky:

 

LED svietiaca orchidea - kvetina, ktorú netreba zalievať.

 

FIREFLY - dekoračné a iné osvetlenie

www.fireflyshop.sk - dekoračné a iné osvetlenie

 


NOVINKY

arr3Nové vianočné stromčekyUmelý vianočný stromček Jedľa už od 25,15 Eur   Umelý vianočný stromček Lena už od 27,50...

NAJOBĽÚBENEJŠIE

TOVAR V AKCII

KONTAKTY

Miroslav Kubík
Cyrila a Metoda 6/60
038 61 Vrútky
tel: +421911223832
napíšte nám

ANKETA

Aký sortiment by ste v našom e-shope radi rozšírili?

Darčekové predmety 30% Veľkonočné a jarné dekorácie 27% Valentínske ozdoby a darčeky 10% Vianočné gule a ozdoby 34%

 

Porovnanie cien na Pricemania.sk

tovar


OBCHODNÉ PODMIENKY
Obchodné podmienky internetového obchodu Sviatočné ozdoby.sk

Vážený zákazník, teší nás že ste navštívili našu internetovú stránku www.sviatocne-ozdoby.sk.

1. PPREVÁDZKOVATEĽ INTERNETOVÉHO OBCHODU

Názov: Miroslav Kubík
Miesto podnikania: Sv. Cyrila a Metoda 3416/6
Mesto a PSČ: Vrútky  038 61
Štát : Slovensko
IČ: 47 984 350
DIČ: 1021869673

Bankové spojenie: 2700699392/8330 Fio banka, a.s.

2. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

Nákup v internetovom obchode Sviatočné ozdoby.sk môžu uskutočňovať fyzické a právnické osoby bez obmedzenia, za predpokladu, že sa budú riadiť týmito všeobecnými obchodnými podmienkami.

Zaslaním objednávky na tovar dáva zákazník súhlas s týmito OP. Súhlas zaznačuje v príslušnej kolonke v objednávacom procese.

Predávajúci: Miroslav Kubík, Miesto podnikania: Sv. Cyrila a Metoda 3416/6, 038 61 Vrútky, IČO: 47 984 350, DIČ: 1021869673.

Kupujúci: Fyzická alebo právnická osoba, ktorá svojou objednávkou vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim.

3. OBJEDNÁVANIE TOVARU

Tovar si môžete objednať prostredníctvom internetového obchodu korektným vyplnením a odoslaním objednávky, prípadne objednávku tovaru nám môžete zaslať aj na e-mailovú adresu info@sviatocne-ozdoby.sk. Informácie ohľadom spôsobu objednania tovaru prostredníctvom internetového obchodu môžete nájsť v časti "Ako nakupovať".

Po potvrdení objednávky vznikne obchodný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim. Kupujúci sa tým zaväzuje za objednaný a dodaný tovar zaplatiť celú kúpnu cenu, vrátane prepravných nákladov, podľa platných obchodných podmienok.

Kupujúci potvrdením objednávky potvrdzuje pravdivosť a správnosť údajov.

Každá objednávka musí obsahovať:

- Meno kupujúceho
- Poštovú adresu pre doručenie tovaru
- Telefonické číslo alebo email
- Objednávací kód tovaru alebo presný názov tovaru
- Počet kusov z každej položky tovaru
- Dátum vystavenia objednávky
- Spôsob úhrady za tovar
- Spôsob prepravy tovaru

Objednávka pre právnické osoby musí obsahovať aj:

- IČO a DIČ (IČ DPH ak ste platca DPH) spoločnosti
- Kontaktnú osobu a telefón
- Fakturačnú adresu (ak je iná ako adresa dodania)

Minimálnu hodnotu objednávok nestanovujeme.

V našom internetovom obchode si môžete objednať len tovar, ktorý je dostupný na skladoch, čím vám umožníme včasné dodanie všetkých objednaných tovarov.

4. PLATOBNÉ PODMIENKY A CENY

Môžete si vybrať platbu za tovar jedným z nasledujúcich spôsobov:

Pri prevzatí tovaru: na dobierku

Pred expedovaním (prevzatím) tovaru: prevodom na účet

Pri platbe za tovar zasielaný na dobierku prebieha úhrada pri preberaní tovaru na pošte alebo kuriéra prepravnej spoločnosti.

Pri platbe prevodom na účet vám budú zaslané podklady na úhradu po kontrole skladových zásob a spracovaní objednávky, t.j. pri objednávkach prijatých do 13 hod. väčšinou v deň prijatia objednávky, maximálne však do 3 dní od prijatia objednávky. V prípade, ak vám podklady na úhradu nebudú e-mailom doručené do 3 dní, kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky.

Ak objednaný tovar pri platbe prevodom na účet nebude uhradený do 5 pracovných dní od zaslania podkladov na úhradu, máme právo zrušiť rezerváciu tovaru a označiť objednávku za neplatnú. Zároveň zaniká obchodný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim.

Aby sme pre vás mohli čo najviac znížiť cenu prepravy tovaru, osobitne sme spoplatnili nutné náklady pri platbe tovaru dobierkou na 1,- Eur.

Vyhradzujeme si právo na zmenu cien tovaru, garantujeme ale samozrejme dodanie tovaru za cenu, ktorá bola uvedená v internetovom obchode v čase objednania tovaru. Platné ceny tovaru sú uvedené pri jednotlivých položkách.

5. DODACIE PODMIENKY A SPOSOBY PREPRAVY

Dokončenie objednávky vám systém automaticky potvrdzuje po odoslaní objednávky v systéme e-shopu, následne e-mailom obdržíte informáciu o prijatí objednávky s potvrdenou cenou objednaných produktov a cenou prepravy. Po kontrole skladových zásob vám e-mailom zašleme informáciu o spracovaní / vybavení objednávky a v prípade platby prevodom na účet podklady k vykonaniu prevodu.

Objednávky prijaté do 13 - tej hodiny väčšinou vybavujeme v deň prijatia objednávky, maximálne však do 3 pracovných dní od prijatia objednávky. Ak ste si vybrali platbu prevodom na účet, tovar expedujeme do 24 hodín po pripísaní platby na bankový účet našej spoločnosti. Pre urýchlenie expedovania nám môžete e-mailom poslať potvrdenie o úhrade, nezabudnite prosím uviesť číslo objednávky, ku ktorej sa platba vzťahuje.

Pri preberaní tovaru obdržíte doklad o prevzatí tovaru, ktorý je zároveň dokladom o zaplatení tovaru v prípade platby na dobierku. Ku každej zásielke k tovaru prikladáme faktúru (daňový doklad). Fakturovaný je objednaný tovar a prepravné náklady.

V mestách Vrútky a Martin pri platbe prevodom na účet je DOVOZ TOVARU ZDARMA!

Tovar zasielame Slovenskou poštou a Expres kuriérom DHL podľa toho, aký druh dopravy si zvolíte pri objednávaní. Zásielky sú doručované len v pracovné dni, donáška zásielok v sobotu je možná vo väčšine miest SR prostredníctvom Expres kuriéra DHL. V nedeľu a cez sviatky nie je doručenie možné. Tovar zasielame len v rámci územia Slovenskej republiky. Zásielky s citlivým tovarom zasielame ako "krehké", pričom tovar je vhodne a citlivo zabalený.

Za doručenie objednaného tovaru účtujeme:

Pri objednávke v hodnote nad 50 EUR DOPRAVA ZADARMO!

spôsob doručenia

výška objednávky v EUR

cena poštovného v EUR

Slovenská pošta - doručovanie 2-3 dni do 7,00 Eur 1,90

Slovenská pošta - doručovanie 2-3 dni

7,01 - 30,00

2,90

Slovenská pošta - doručovanie 2-3 dni

30,01 - 50,00

3,50

Slovenská pošta - doručovanie 2-3 dni

nad 50,00

zadarmo

Expres kuriér DHL – doručenie nasledovný pracovný deň

do 30,00

3,50

Expres kuriér DHL – doručenie nasledovný pracovný deň

nad 30,00

4,00

Slovenská pošta: Doručenie do 2-3 dní od expedovania našou spoločnosťou. Väčšina zásielok prostredníctvom Slovenskej pošty sú zasielané len na vašu najbližšiu poštu, o uložení zásielky k vyzdvihnutiu obdržíte od pošty informáciu prostredníctvom SMS, emailu, prípadne žltého lístku v schránke. Ak oznámenie o uložení zásielky neobdržíte max. do 5 prac. dní od avizovaného expedovania objednávky, kontaktujte nás prosím!

Expres kuriér DHL: Doručenie zásielky nasledovný pracovný deň po expedovaní našou spoločnosťou.
O doručovaní zásielky od DHL vopred obdržíte E-mailovú a SMS informáciu. S bližšou informáciou o čase doručenia v rozsahu 2 hodín vás bude kontaktovať vodič prepravnej spoločnosti. DHL umožňuje pri prevzatí zásielky od kuriéra uhradenie dobierky v hotovosti alebo pomocou platobnej karty. Ak vás Expres kuriér v deň doručenia na uvedenej adrese nazastihne, telefonicky sa s vami spojí a dohodne si miesto a čas doručenia, prípadne opakované doručenie tovaru.

S prípadnými otázkami nás môžete telefonicky kontaktovať na tel. č. +421 911 223832 (Po-Pia: 8:00-15:00), alebo prostredníctvom e-mailu na adrese: info@sviatocne-ozdoby.sk

6. VRÁTENIE TOVARU

Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy

1. Právo na odstúpenie od zmluvy

Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.

Lehota na odstúpenie od zmluvy  uplynie po 14 dňoch odo dňa, keď Vy alebo Vami určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmete tovar.

Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou, faxom alebo e-mailom) na adrese Miroslav Kubík, Sv. Cyrila a Metoda 3416/6, 03861  Vrútky, e-mail: info@sviatocne-ozdoby.sk. Na tento účel môžete použiť aj tento vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy:

Odstupenie-od-zmluvy-Sviatocne-ozdoby.pdf

 

Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy

Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, pokiaľ ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

Platba za zakúpený tovar Vám bude uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na našu adresu alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť, podľa toho, čo nastane skôr.

Zakúpený tovar zašlite spolu s dokladom o kúpe späť na našu adresu najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.

7. REKLAMÁCIE

Zodpovednosť za vady, záruka, servis a reklamačný poriadok.

7.1. Predávajúci zodpovedá za vady tovaru, ktoré zavinil výrobca, dodávateľ alebo predávajúci. Kupujúci je povinný nárok zo zodpovednosti za vady tovaru (ďalej len "reklamácie") bezodkladne uplatniť u predávajúceho podľa platného reklamačného poriadku.

7.2. Kupujúci odoslaním objednávky Predávajúcemu potvrdzuje, že bol riadne informovaný o podmienkach a spôsobe reklamácie tovaru vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť a o vykonávaní záručných opráv v súlade s ust § 18 ods 1 zákona SR č 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa (ďalej len "zákon o ochrane spotrebiteľa").

7.3. Tento reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar zakúpený Kupujúcim od Predávajúceho vo forme elektronického obchodu na internetových stránkach www.sviatocne-ozdoby.sk. Reklamačný poriadok v tejto podobe je platný pre všetky obchodné prípady, pokiaľ nie sú zmluvne dojednané iné záručné podmienky. Zásady a postup pri vybavovaní reklamácií vychádzajú z Občianskeho zákonníka SR č 40/1964 Zb., Zákona SR č 108/2000 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji a zákona o ochrane spotrebiteľa.
7.4. Kupujúci má právo uplatniť si u Predávajúceho reklamáciu len na tovar vykazujúci vady, ktoré zavinil výrobca, dodávateľ alebo predávajúci a vzťahuje sa naň záruka.
7.5. Kupujúci je povinný vykonať prehliadku tovaru pri preberaní tovaru. Pokiaľ tak neučiní, môže uplatniť nároky z vád zistených pri prehliadke, keď preukáže, že tieto vady mal tovar už v čase prevzatia tovaru.
7.6. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má tovar pri prevzatí Kupujúcim. U použitého tovaru nezodpovedá za vady vzniknuté jeho použitím alebo opotrebením a za vady, o ktorých Kupujúceho pred uzavretím zmluvy informoval. Predávajúci nezodpovedá za vady:
- O ktorých Kupujúci pred prevzatím tovaru vedel.
- Pre ktoré bola dojednaná nižšia kúpna cena tovaru (alebo zľava z kúpnej ceny tovaru).
- Ktoré vznikli v záručnej dobe v dôsledku nie - bežného opotrebenia tovaru jeho úmyselným alebo neúmyselným, nesprávnym či nadmerným používaním, nesprávnym ošetrovaním, nesprávnym servisom, alebo po uplynutí doby životnosti.
- Ktoré, boli spôsobené neoprávneným zásahom do výrobku alebo jeho súčasti.
7.7. Práva zo zodpovednosti za vady veci, pre ktoré platí záručná doba, zaniknú, ak sa neuplatnili v záručnej dobe.
7.8. Z hľadiska životnosti tovaru je dôležité dodržiavať návod na použitie a ošetrovanie.
7.9. Záručná doba je 24 mesiacov, prípadne kratšia, ak je ohraničená dátumom spotreby a plynie odo dňa prevzatia tovaru Kupujúcim. Záručná doba sa predlžuje o dobu od uplatnenia reklamácie Kupujúcim až do doby, kedy bol po skončení opravy Kupujúci povinný tovar prevziať. Prípadný záručný servis zabezpečuje prevádzkovateľ internetového obchodu.

7.10. Ak tovar vykazuje vady, má Kupujúci právo uplatniť reklamáciu u Predávajúceho, a to písomne poštou, e-mailovou správou. Kupujúci je povinný reklamovať vady tovaru u Predávajúceho bez zbytočného odkladu po ich zistení. Počas záručnej doby má Kupujúci nárok na bezplatné odstránenie vady, a to po predložení tovaru vrátane príslušenstva Predávajúcemu spolu s dokladom o zaplatení. Kupujúci v reklamácii uvedie svoje identifikačné údaje, číslo a dátum dokladu o zaplatení, z ktorých je zrejmý dátum zakúpenia tovaru, presne označí druh tovaru a rozsah vád tovaru, ako sa vady výrobku prejavujú, aký nárok zo zodpovednosti vád tovaru si zvolil, prípadne v rámci svojich technických možností je oprávnený pripojiť fotodokumentáciu vady, a doručí reklamáciu na adresu Predávajúceho. Pre tento účel môže použiť nasledovné kontakty a reklamačný formulár:
E-mail: info@sviatocne-ozdoby.sk
Poštová adresa: Miroslav Kubík, Sv. Cyrila a Metoda 3416/6, Slovenská republika

REKLAMACNY-FORMULAR-Sviatocne-ozdoby.pdf

7.11. Začiatok reklamačného konania je zároveň dňom uplatnenia reklamácie.
7.12. Kupujúci je oprávnený za účelom zrýchlenia posúdenia reklamácie v rámci svojich technických možností zhotoviť fotodokumentáciu vady a zaslať ju spolu s reklamáciou vady Predávajúcemu. Predávajúci, alebo určená osoba, má právo posúdiť chyby aj na základe fotodokumentácie.
7.13. Predávajúci je oprávnený požiadať Kupujúceho, aby na účely posúdenia vady reklamovaný tovar doručil na adresu Predávajúceho. V prípade doručovania tovaru Predávajúcemu, Kupujúci doručí tovar tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu. Tovar zaslaný na dobierku Predávajúci nepreberá. Predávajúci odporúča Kupujúcemu odosielanú zásielku reklamovaného tovaru poistiť na hodnotu jeho kúpnej ceny.
7.14. Predávajúci vydá Kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo forme e-mailovej správy, alebo v písomnej forme. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť kupujúcemu ihneď. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie.
7.15. Na základe rozhodnutia Kupujúceho, ktoré zo svojich práv podľa bodu 7.21. týchto všeobecných obchodných podmienok v zmysle ust § 622 a ust. § 623 Občianskeho zákonníka SR uplatňuje, je Predávajúci povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie. Predávajúci rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Vybavenie reklamácie nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má Kupujúci právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar.

7.16. Nárok na uplatnenie záruky u Predávajúceho Kupujúcim zaniká:

- Uplynutím záručnej doby tovaru.
- Nepredložením dokladov o zaplatení.
- Neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru.
- Ak k chybe došlo nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, mechanickým poškodením, alebo neoprávneným zásahom do výrobku. 
- Používaním tovaru v nevhodných podmienkach, podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostrediu vhodnému na skladovanie produktu a prostrediu v ktorom sa má tovar užívať.
- Neodborným zaobchádzaním alebo obsluhou výrobku.
- Nadmerným zaťažovaním tovaru, obsluhou, používaním či užívaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii alebo všeobecnými zásadami.
- Poškodením tovaru náhodnou skazou a náhodným zhoršením.
- Neodborným zásahom, poškodením pri doprave nevykonávanej Predávajúcim, poškodením vodou, ohňom, statickou či atmosférickou elektrinou alebo iným zásahom vyššej moci.
- Zásahom do tovaru k tomu neoprávnenej osoby.
- Reklamácia darčekov a iného pribaleného tovaru, za ktorý kupujúci neplatil, nie je možná.

7.17. Predávajúci je povinný reklamáciu vybaviť a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
- Odovzdaním opraveného tovaru Kupujúcemu.
- Výmenou tovaru.
- Vrátením kúpnej ceny.
- Vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru
- Písomnou výzvou na prevzatie Predávajúcim určeného plnenia.
- Odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.
7.18. O výsledku reklamácie bude Kupujúci informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania prostredníctvom e-mailovej správy, poštou, textovou správou SMS, prípadne telefonicky a zároveň mu bude doručený prostredníctvom e-mailu, poštou spolu s tovarom, alebo osobne doklad o vybavení reklamácie.
7.19. V prípade výmeny časti tovaru za nový diel vystaví Predávajúci Kupujúcemu doklad, na ktorom bude uvedený vymenený diel a prípadné ďalšie reklamácie sa uplatňujú na základe pôvodného dodacieho listu a tohto reklamačného dokladu. V prípade výmeny tovaru za nový tovar začne plynúť záručná doba znova od prevzatia nového tovaru, ale iba na nový tovar.
7.20. Pokiaľ ide o odstrániteľnú vadu, bude reklamácia vybavená v závislosti od rozhodnutia Kupujúceho nasledujúcim spôsobom:
a) Predávajúci zabezpečí odstránenie vady alebo
b) Predávajúci chybný tovar vymení.
7.21. Pokiaľ sa jedná o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, by sa tovar mohol riadne užívať ako tovar bez vady, alebo sa jedná o jednu viackrát opakovanú odstrániteľnú vadu, alebo o väčší počet rôznych odstrániteľných vád, ktoré bránia tomu, aby mohol byť tovar riadne užívaný ako bez vady, Predávajúci vybaví v závislosti od rozhodnutia Kupujúceho nasledujúcim spôsobom:
a) výmenou tovaru za rovnaký tovar alebo
b) výmenou tovaru za iný tovar s rovnakými technickými parametrami v prípade že nie je možné vymeniť tovar za rovnaký tovar, alebo
c) ak Kupujúci od kúpnej zmluvy odstúpi, vybaví Predávajúci reklamáciu vystavením dobropisu za vadný tovar a vráti Kupujúcemu zaplatenú kúpnu cenu.
7.22. Pre účely reklamácie sa za viackrát opakovanú odstrániteľnú vadu považuje výskyt jednej rovnakej odstrániteľnej vady viac ako dvakrát. Pre účely reklamácie sa za väčší počet rôznych odstrániteľných vád považuje výskyt viac ako troch rôznych odstrániteľných vád súčasne.
7.23. Vybavenie reklamácie sa vzťahuje len na chyby uvedené Kupujúcim pri uplatnení reklamácie.

8. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Zásady ochrany osobných údajov podľa GDPR a podľa zák. č. 18/2018 Z.z., v platnom znení



spoločnosti: Miroslav Kubík, Sv. Cyrila a Metoda 3416/6, 03861 Vrútky, Slovenská republika, IČO: 47 984 350

Našej spoločnosti záleží na ochrane Vášho súkromia a tak vykonané zmeny Vám poskytnú lepšiu kontrolu nad dátami, ktoré s nami zdieľate a tiež uľahčia prístup k informáciám, ktoré sa týkajú ich spracovania. Aktualizujeme naše podmienky ochrany osobných údajov pre vyhovenie novej právnej úprave týkajúcej sa ochrany osobných údajov v krajinách Európskej únie, známej tiež ako GDPR. Pre Vás sa ohľadom používania nášho e-shopu nič zásadné nemení. Ak sa chcete o nových zásadách a pravidlách dozvedieť viac, čítajte ďalej.



Informácie pre našich zákazníkov, ktorí u nás nakúpili už pred 25.5.2018

Dotknuté osoby, ktoré nakúpili alebo sa zaregistrovali v našom e-shope pred 25.5.2018, udelili svoj súhlas so vstupom do našej databázy, ako aj súhlas so spracúvaním ich osobných údajov na účely marketingu, a to formou zaškrtnutia políčka pri vytváraní svojej objednávky v našom e-shope. Na základe týchto súhlasov ich stále evidujeme a ich osobné údaje spracovávame aj po 25.5.2018. Zverejnením našich nových zásad ochrany osobných údajov sa zároveň títo naši zákazníci poučujú o zákonom ustanovených údajov v zmysle GDPR. Ak dotknutá osoba už nechce naše prípadné oslovovanie zasielané prostredníctvom e-mailu na ňou poskytnutú e-mailovú adresu, má naďalej právo namietať voči takejto forme, a to najmä odhlásením sa zo zasielania kliknutím na link s marketingovým obsahom. Ak tieto osoby udelili súhlas s prenosom ich údajov tretím stranám, ich údaje tretími stranami nebudú spracúvané, pokiaľ Dotknutá osoba neudelí súhlas takýmto tretím stranám so spracúvaním svojich osobných údajov (v znení po 25.5.2018).



Súbory Cookies

Na našej stránke používame súbory cookies a iné technológie, aby sme zabezpečili pre Vás správnu funkčnosť našej stránky, aby sme rozlíšili jednotlivé počítače, IP adresy, typ prehliadača, prípadné aplikácie, taktiež pre individuálne nastavenie služieb a na prispôsobenie zobrazenia obsahu. Používaním našej stránky predpokladáme, že Vám toto aktuálne nastavenie vyhovuje, a samozrejme ak nie, môžete toto kedykoľvek jednoducho zmeniť a odvolať.



Zákonnosť spracúvania

Ako zmluvné strany pri plnení zmluvných povinností je žiadúce, aby kupujúci oznámil predávajúcemu svoje meno a priezvisko, adresu trvalého bydliska vrátane PSČ, číslo telefónu a mailovú adresu. V prípade ak predávajúci spracováva aj iné údaje kupujúcich, spracúva ich v rozsahu potrebnom na splnenie povinností vyplývajúcich z kúpnej zmluvy. Kupujúci poskytuje svoje osobné údaje predávajúcemu dobrovoľne vyjadrením svojho súhlasu za účelom splnenia jeho povinností vyplývajúcich z kúpnej zmluvy a ďalšej komunikácie s ním. Bez ich poskytnutia predávajúci nemôže plniť zmluvu s kupujúcim a preto ju nebude možné s kupujúcim ani uzavrieť. Účelom spracúvania týchto osobných údajov je vystavenie faktúry (daňového dokladu), predzmluvné vzťahy, identifikácia kupujúceho, potvrdenie objednávky, a to telefonicky alebo prostredníctvom elektronickej pošty, doručenie tovaru, vedenie prípadných vernostných programov pre zákazníkov, realizovanie prípadných marketingových aktivít, informovanie o akciách, novinkách a zľavách.



Spracúvanie osobných údajov je zákonné, ak sa vykonáva na základe aspoň jedného z týchto právnych základov:

a) dotknutá osoba vyjadrila súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov aspoň na jeden konkrétny účel,

b) spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na plnenie zmluvy, ktorej zmluvnou stranou je dotknutá osoba, alebo na vykonanie opatrenia pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby,

c) spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné podľa osobitného predpisu alebo medzinárodnej zmluvy, ktorou je Slovenská republika viazaná,

d) spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na ochranu života, zdravia alebo majetku dotknutej osoby alebo inej fyzickej osoby,

e) spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na splnenie úlohy realizovanej vo verejnom záujme alebo pri výkone verejnej moci zverenej prevádzkovateľovi, alebo

f) spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na účel oprávnených záujmov prevádzkovateľa alebo tretej strany okrem prípadov, keď nad týmito záujmami prevažujú záujmy alebo práva dotknutej osoby vyžadujúce si ochranu osobných údajov, najmä ak je dotknutou osobou dieťa; tento právny základ sa nevzťahuje na spracúvanie osobných údajov orgánmi verejnej moci pri plnení ich úloh.



Právny základ na spracúvanie osobných údajov musí byť ustanovený v tomto zákone, osobitnom predpise alebo v medzinárodnej zmluve, ktorou je Slovenská republika viazaná; osobitný zákon musí ustanovovať účel spracúvania osobných údajov, kategóriu dotknutých osôb a zoznam spracúvaných osobných údajov alebo rozsah spracúvaných osobných údajov. Spracúvané osobné údaje na základe osobitného zákona možno z informačného systému poskytnúť, preniesť alebo zverejniť len vtedy, ak osobitný zákon ustanovuje účel poskytovania alebo účel zverejňovania, zoznam spracúvaných osobných údajov alebo rozsah spracúvaných osobných údajov, ktoré možno poskytnúť alebo zverejniť, prípadne príjemcov, ktorým sa osobné údaje poskytnú.



Poskytované informácie, ak osobné údaje sú získané od dotknutej osoby

Ak sa od dotknutej osoby získavajú osobné údaje, ktoré sa jej týkajú, je prevádzkovateľ povinný poskytnúť dotknutej osobe pri ich získavaní

identifikačné údaje a kontaktné údaje prevádzkovateľa a zástupcu prevádzkovateľa, ak bol poverený (máme zverejnené na našej stránke, a nimi sú: Miroslav Kubík, Sv. Cyrila a Metoda 3416/6, 03861 Vrútky, Slovenská republika, IČO: 47 984 350)

  • kontaktné údaje zodpovednej osoby, ak je určená (nie je v našom e-shope určená),

  • účel spracúvania osobných údajov, na ktorý sú osobné údaje určené, ako aj právny základ spracúvania osobných údajov: účelom spracovania je plnenie zmluvy, ktorej zmluvnou stranou je dotknutá osoba, alebo na vykonanie opatrenia pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby, potrebujeme tieto údaje na to, aby sme mohli spravovať vaše zákaznícke účty, ak ich máte u nás vytvorené, zabezpečiť vám tovar a služby, ktoré si chcete kúpiť a pomáhať vám pri vašich objednávkach a pri vrátení peňazí, ak budete prípadne využívať Vaše právo na odstúpenie od zmluvy, preto potrebujeme spracúvať vaše osobné údaje.

  • oprávnené záujmy prevádzkovateľa alebo tretej strany (ak nám pre vyššie uvedený účel spracovania potrebné údaje neposkytnete, nebudeme schopní splniť vaše objednávky, nebudete môcť využívať naše ponúkané tovary príp. služby. Taktiež Vás informujeme, že spolupracuje s poskytovateľmi, ktorí spracúvajú osobné údaje iba na naše pokyny a patria tam poskytovatelia poskytujúci hostingové služby, účtovné služby, poskytovanie marketingových systémov, systémy na analýzu prevádzky v našom e-shope);

  • identifikáciu príjemcu alebo kategóriu príjemcu, ak existuje (v prípade nákupu v našom e-shope môžu byť vaše osobné údaje, na základe vašej voľby, poskytované za účelom vybavenia nákupu kuriérskej spoločnosti, v prípade, že pri platbe tovaru v našom e-shope zvolíte možnosť platenia cez platobné systémy bankových spoločností, budú Vaše osobné údaje poskytnuté v nutnom rozsahu týmto spoločnostiam na realizáciu platby);

  • informáciu o tom, že prevádzkovateľ zamýšľa preniesť osobné údaje do tretej krajiny alebo medzinárodnej organizácii, (nezamýšľame prenášať osobné údaje do tretích krajín);



Okrem vyššie uvedených informácií Vám ako prevádzkovateľ pri získavaní osobných údajov poskytujeme aj tieto informácie o

  • dobe uchovávania osobných údajov (Vaše osobné údaje uchovávame počas doby platnej v rámci spracovania objednávky, jej vybavenia, uzatvorenia kúpnej zmluvy a držania záručnej doby na výrobok, ktorý ste si u nás zakúpili, maximálne 10 rokov od realizácie poslednej časti plnenia podľa zmluvy. Taktiež budeme uchovávať osobné údaje kým nie je Váš účet - konto, ak ho máte u nás vytvorené, na stránke vymazané. Konto môže byť vymazané na Vašu žiadosť, alebo ak odvoláte súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov, ak budete namietať proti spracovaniu Vašich osobných údajov alebo ak požiadate o ich vymazanie. Zároveň Vás tiež chceme informovať, že pokiaľ máte u nás vytvorené členstvo – ste v našom programe, Vaše údaje budeme spracovávať po dobu maximálne 10 rokov od udelenia súhlasu na spracovanie osobných údajov za účelom členstva v našom programe).

  • práve požadovať od prevádzkovateľa prístup k osobným údajom týkajúcich sa dotknutej osoby,

  • o práve na opravu osobných údajov,

  • o práve na vymazanie osobných údajov alebo o práve na obmedzenie spracúvania osobných údajov,

  • o práve namietať spracúvanie osobných údajov, ako aj o práve na prenosnosť osobných údajov,

  • práve kedykoľvek svoj súhlas odvolať,

  • práve podať návrh na začatie konania,

  • tom, či je poskytovanie osobných údajov zákonnou požiadavkou alebo zmluvnou požiadavkou alebo požiadavkou, ktorá je potrebná na uzavretie zmluvy, a o tom, či je dotknutá osoba povinná poskytnúť osobné údaje, ako aj o možných následkoch neposkytnutia osobných údajov (uvedené už v časti

  • existencii automatizovaného individuálneho rozhodovania vrátane profilovania (tieto spôsoby neaplikujeme v našom e-shope);



V prípade, že budeme ako prevádzkovateľ mať v úmysle ďalej spracúvať Vaše osobné údaje na iný účel ako ten, na ktorý sme ich získali, budeme Vás pred ďalším spracúvaním osobných údajov informovať poskytnutím informácií o inom účele a poskytneme Vám aj ďalšie relevantné informácie.



Ak budú v našom e-shope uvedené odkazy na iné webové stránky, naša spoločnosť nezodpovedá za zásady ochrany osobných údajov, ktoré sú na nich uvedené a platné.



Poskytované informácie, ak osobné údaje nie sú získané od dotknutej osoby – v prípade, že by takáto situácia nastala, a teda ak by osobné údaje neboli získané od dotknutej osoby, uvádzame ako prevádzkovateľ, že platia všetky ustanovenia a informácie ako v časti, keď osobné údaje máme získané od dotknutej osoby a okrem tých informácií Vám uvedieme:

  • zdroj, z ktorého pochádzajú osobné údaje, prípadne informácie o tom, či pochádzajú z verejne prístupných zdrojov,



Právo na prístup k osobným údajom

Dotknutá osoba má právo získať od prevádzkovateľa potvrdenie o tom, či sa spracúvajú osobné údaje, ktoré sa jej týkajú. Ak prevádzkovateľ takéto osobné údaje spracúva, dotknutá osoba má právo získať prístup k týmto osobným údajom a informácie o

  • účele spracúvania osobných údajov,

  • kategórii spracúvaných osobných údajov,

  • identifikácii príjemcu alebo o kategórii príjemcu, ktorému boli alebo majú byť osobné údaje poskytnuté, najmä o príjemcovi v tretej krajine alebo o medzinárodnej organizácii, ak je to možné, (nezamýšľame prenášať osobné údaje do tretích krajín);

  • dobe uchovávania osobných údajov; ak to nie je možné, informáciu o kritériách jej určenia,

  • práve požadovať od prevádzkovateľa opravu osobných údajov týkajúcich sa dotknutej osoby, ich vymazanie alebo obmedzenie ich spracúvania, alebo o práve namietať spracúvanie osobných údajov,

  • práve podať návrh na začatie konania,

  • zdroji osobných údajov, ak sa osobné údaje nezískali od dotknutej osoby,

  • existencii automatizovaného individuálneho rozhodovania vrátane profilovania; v týchto prípadoch poskytne prevádzkovateľ dotknutej osobe informácie najmä o použitom postupe, ako aj o význame a predpokladaných dôsledkoch takého spracúvania osobných údajov pre dotknutú osobu.

Dotknutá osoba má právo byť informovaná o primeraných zárukách týkajúcich sa prenosu, ak sa osobné údaje prenášajú do tretej krajiny alebo medzinárodnej organizácii (nezamýšľame prenášať osobné údaje do tretích krajín).

Prevádzkovateľ je povinný poskytnúť dotknutej osobe jej osobné údaje, ktoré spracúva. Za opakované poskytnutie osobných údajov, o ktoré dotknutá osoba požiada, môže prevádzkovateľ účtovať primeraný poplatok zodpovedajúci administratívnym nákladom. Prevádzkovateľ je povinný poskytnúť osobné údaje dotknutej osobe spôsobom podľa jej požiadavky.

Právo získať osobné údaje nesmie mať nepriaznivé dôsledky na práva iných fyzických osôb.



Právo na opravu osobných údajov

Dotknutá osoba má právo na to, aby prevádzkovateľ bez zbytočného odkladu opravil nesprávne osobné údaje, ktoré sa jej týkajú. So zreteľom na účel spracúvania osobných údajov má dotknutá osoba právo na doplnenie neúplných osobných údajov.



Právo na výmaz osobných údajov

Dotknutá osoba má právo na to, aby prevádzkovateľ bez zbytočného odkladu vymazal osobné údaje, ktoré sa jej týkajú.

Prevádzkovateľ je povinný bez zbytočného odkladu vymazať osobné údaje, ak dotknutá osoba uplatnila právo na výmaz, ak

  • osobné údaje už nie sú potrebné na účel, na ktorý sa získali alebo inak spracúvali,

  • dotknutá osoba odvolá súhlas, ktorý vyjadrila so spracúvaním svojich osobných údajov aspoň na jeden konkrétny účel zákona alebo dotknutá osoba vyjadrila výslovný súhlas so spracúvaním týchto osobných údajov aspoň na jeden konkrétny účel, na základe ktorého sa spracúvanie osobných údajov vykonáva, a neexistuje iný právny základ pre spracúvanie osobných údajov,

  • dotknutá osoba namieta spracúvanie osobných údajov a neprevažujú žiadne oprávnené dôvody na spracúvanie osobných údajov alebo dotknutá osoba namieta spracúvanie osobných údajov, ktoré sa jej týkajú, na účel priameho marketingu vrátane profilovania v rozsahu, v akom súvisí s priamym marketingom. Ak dotknutá osoba namieta spracúvanie osobných údajov na účel priameho marketingu, prevádzkovateľ ďalej osobné údaje na účel priameho marketingu nesmie spracúvať,

  • osobné údaje sa spracúvajú nezákonne,

  • je dôvodom pre výmaz splnenie povinnosti podľa tohto zákona, osobitného predpisu alebo medzinárodnej zmluvy, ktorou je Slovenská republika viazaná, alebo

  • sa osobné údaje získavali v súvislosti s ponukou služieb informačnej spoločnosti.



Vyššie uvedené sa neuplatňuje, ak je spracúvanie osobných údajov potrebné

  • na uplatnenie práva na slobodu prejavu alebo práva na informácie,

  • na splnenie povinnosti podľa tohto zákona, osobitného predpisu alebo medzinárodnej zmluvy, ktorou je Slovenská republika viazaná, alebo na splnenie úlohy realizovanej vo verejnom záujme alebo pri výkone verejnej moci zverenej prevádzkovateľovi,

  • z dôvodov verejného záujmu v oblasti verejného zdravia v súlade so zákonom,

  • na účel archivácie, na vedecký účel, na účel historického výskumu alebo na štatistický účel, ak je pravdepodobné, že právo znemožní alebo závažným spôsobom sťaží dosiahnutie cieľov takého spracúvania, alebo

  • na uplatnenie právneho nároku.



Právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov

Dotknutá osoba má právo na to, aby prevádzkovateľ obmedzil spracúvanie osobných údajov, ak

  • dotknutá osoba namieta správnosť osobných údajov, a to počas obdobia umožňujúceho prevádzkovateľovi overiť správnosť osobných údajov,

  • spracúvanie osobných údajov je nezákonné a dotknutá osoba namieta vymazanie osobných údajov a žiada namiesto toho obmedzenie ich použitia,

  • prevádzkovateľ už nepotrebuje osobné údaje na účel spracúvania osobných údajov, ale potrebuje ich dotknutá osoba na uplatnenie právneho nároku, alebo

  • dotknutá osoba namieta spracúvanie osobných údajov z dôvodu týkajúceho sa jej konkrétnej situácie vykonávané na splnenie úlohy realizovanej vo verejnom záujme alebo pri výkone verejnej moci zverenej prevádzkovateľovi, alebo spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na účel oprávnených záujmov prevádzkovateľa alebo tretej strany okrem prípadov, keď nad týmito záujmami prevažujú záujmy alebo práva dotknutej osoby vyžadujúce si ochranu osobných údajov, najmä ak je dotknutou osobou dieťa; tento právny základ sa nevzťahuje na spracúvanie osobných údajov orgánmi verejnej moci pri plnení ich úloh vrátane profilovania založeného na týchto ustanoveniach. Prevádzkovateľ nesmie ďalej spracúvať osobné údaje, ak nepreukáže nevyhnutné oprávnené záujmy na spracúvanie osobných údajov, ktoré prevažujú nad právami alebo záujmami dotknutej osoby, alebo dôvody na uplatnenie právneho nároku, a to až do overenia, či oprávnené dôvody na strane prevádzkovateľa prevažujú nad oprávnenými dôvodmi dotknutej osoby.

Ak sa spracúvanie osobných údajov obmedzilo, okrem uchovávania môže osobné údaje prevádzkovateľ spracúvať len so súhlasom dotknutej osoby alebo na účel uplatnenia právneho nároku, na ochranu osôb alebo z dôvodov verejného záujmu.

Dotknutú osobu, ktorej spracúvanie osobných údajov sa obmedzí, je prevádzkovateľ povinný informovať pred tým, ako bude obmedzenie spracúvania osobných údajov zrušené.



Oznamovacia povinnosť v súvislosti s opravou, vymazaním alebo obmedzením spracúvania osobných údajov

Ako prevádzkovateľ sme povinný oznámiť príjemcovi opravu osobných údajov, vymazanie osobných údajov alebo obmedzenie spracúvania osobných údajov uskutočnené podľa vyššie uvedeného, ak sa to neukáže ako nemožné alebo si to nevyžaduje neprimerané úsilie.

Prevádzkovateľ o príjemcoch informuje dotknutú osobu, ak to dotknutá osoba požaduje.



Právo na prenosnosť osobných údajov

Dotknutá osoba má právo získať osobné údaje, ktoré sa jej týkajú a ktoré poskytla prevádzkovateľovi, v štruktúrovanom, bežne používanom a strojovo čitateľnom formáte a má právo preniesť tieto osobné údaje ďalšiemu prevádzkovateľovi, ak je to technicky možné a ak

  • sa osobné údaje spracúvajú, lebo dotknutá osoba vyjadrila súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov aspoň na jeden konkrétny účel, dotknutá osoba vyjadrila výslovný súhlas so spracúvaním týchto osobných údajov aspoň na jeden konkrétny účel; alebo spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na plnenie zmluvy, ktorej zmluvnou stranou je dotknutá osoba, alebo na vykonanie opatrenia pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby a

  • spracúvanie osobných údajov sa vykonáva automatizovanými prostriedkami.



Uplatnením vyššie uvedeného práva nie je dotknuté právo na výmaz. Právo na prenosnosť sa nevzťahuje na spracúvanie osobných údajov nevyhnutné na splnenie úlohy realizovanej vo verejnom záujme alebo pri výkone verejnej moci zverenej prevádzkovateľovi.



Právo namietať spracúvanie osobných údajov

Dotknutá osoba má právo namietať spracúvanie jej osobných údajov z dôvodu týkajúceho sa jej konkrétnej situácie vykonávané ako spracúvanie osobných údajov ktoré je nevyhnutné na splnenie úlohy realizovanej vo verejnom záujme alebo pri výkone verejnej moci zverenej prevádzkovateľovi, alebo spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na účel oprávnených záujmov prevádzkovateľa alebo tretej strany okrem prípadov, keď nad týmito záujmami prevažujú záujmy alebo práva dotknutej osoby vyžadujúce si ochranu osobných údajov, najmä ak je dotknutou osobou dieťa; tento právny základ sa nevzťahuje na spracúvanie osobných údajov orgánmi verejnej moci pri plnení ich úloh, vrátane profilovania založeného na týchto ustanoveniach. Prevádzkovateľ nesmie ďalej spracúvať osobné údaje, ak nepreukáže nevyhnutné oprávnené záujmy na spracúvanie osobných údajov, ktoré prevažujú nad právami alebo záujmami dotknutej osoby, alebo dôvody na uplatnenie právneho nároku.

Dotknutá osoba má právo namietať spracúvanie osobných údajov, ktoré sa jej týkajú, na účel priameho marketingu vrátane profilovania v rozsahu, v akom súvisí s priamym marketingom. Ak dotknutá osoba namieta spracúvanie osobných údajov na účel priameho marketingu, prevádzkovateľ ďalej osobné údaje na účel priameho marketingu nesmie spracúvať.

Dotknutá osoba má právo namietať spracúvanie osobných údajov, ktoré sa jej týkajú, z dôvodov týkajúcich sa jej konkrétnej situácie, okrem prípadov, keď je spracúvanie osobných údajov nevyhnutné na plnenie úlohy z dôvodov verejného záujmu, ak sa osobné údaje spracúvajú na vedecký účel, na účel historického výskumu alebo na štatistický účel pri spracúvaní osobných údajov na účel archivácie, na vedecký účel, na účel historického výskumu alebo na štatistický účel je prevádzkovateľ a sprostredkovateľ povinný prijať primerané záruky pre práva dotknutej osoby. Tieto záruky obsahujú zavedenie primeraných a účinných technických a organizačných opatrení najmä na zabezpečenie dodržiavania zásady minimalizácie údajov a pseudonymizácie.



Automatizované individuálne rozhodovanie vrátane profilovania

Dotknutá osoba má právo na to, aby sa na ňu nevzťahovalo rozhodnutie, ktoré je založené výlučne na automatizovanom spracúvaní osobných údajov vrátane profilovania a ktoré má právne účinky, ktoré sa jej týkajú alebo ju obdobne významne ovplyvňujú.

Uvedené sa neuplatňuje, ak je rozhodnutie

a) nevyhnutné na uzavretie zmluvy alebo plnenie zmluvy medzi dotknutou osobou a prevádzkovateľom,

b) vykonané na základe osobitného predpisu alebo medzinárodnej zmluvy, ktorou je Slovenská republika viazaná, a v ktorých sú zároveň ustanovené aj vhodné opatrenia zaručujúce ochranu práv a oprávnených záujmov dotknutej osoby, alebo

c) založené na výslovnom súhlase dotknutej osoby.

V prípadoch podľa písm. a) a c) je prevádzkovateľ povinný vykonať vhodné opatrenia na ochranu práv a oprávnených záujmov dotknutej osoby, a to najmä práva na overenie rozhodnutia nie automatizovaným spôsobom zo strany prevádzkovateľa, práva vyjadriť svoje stanovisko a práva napadnúť rozhodnutie.



Oznámenie porušenia ochrany osobných údajov dotknutej osobe

Prevádzkovateľ je povinný bez zbytočného odkladu oznámiť dotknutej osobe porušenie ochrany osobných údajov, ak takéto porušenie ochrany osobných údajov môže viesť k vysokému riziku pre práva fyzickej osoby.

Oznámenie musí obsahovať jasne a jednoducho formulovaný opis povahy porušenia ochrany osobných údajov a informácie a opatrenia (kontaktné údaje zodpovednej osoby alebo iného kontaktného miesta, kde možno získať viac informácií, opis pravdepodobných následkov porušenia ochrany osobných údajov, opis opatrení prijatých alebo navrhovaných prevádzkovateľom na nápravu porušenia ochrany osobných údajov vrátane opatrení na zmiernenie jeho potenciálnych nepriaznivých dôsledkov, ak je to potrebné).

Oznámenie sa nevyžaduje, ak

  • prevádzkovateľ prijal primerané technické a organizačné ochranné opatrenia a uplatnil ich na osobné údaje, ktorých sa porušenie ochrany osobných údajov týka, a to najmä šifrovanie alebo iné opatrenia, na základe ktorých sú osobné údaje nečitateľné pre osoby, ktoré nie sú oprávnené mať k nim prístup,

  • prevádzkovateľ prijal následné opatrenia na zabezpečenie vysokého rizika porušenia práv dotknutej osoby,

  • by to vyžadovalo neprimerané úsilie; prevádzkovateľ je povinný informovať verejnosť alebo prijať iné opatrenie na zabezpečenie toho, že dotknutá osoba bude informovaná rovnako efektívnym spôsobom.

Akékoľvek Vaše právo alebo Vašu žiadosť týkajúcu sa osobných údajov si môžete uplatniť u nás týmito formami:

  • e-mailom: info@sviatocne-ozdoby.sk

  • telefonicky: 0911 223 832

  • poštou na adresu: Miroslav Kubík, Sv. Cyrila a Metoda 3416/6, 03861 Vrútky, Slovenská republika


Žiadosť alebo Vaše oznámenie vybavíme bez zbytočného odkladu (max. do 30 dní). V niektorých prípadoch súvisiacich predovšetkým so zložitosťou alebo náročnosťou vašej požiadavky, môžeme túto lehotu predĺžiť, a to o ďalších 60 dní. V takomto prípade Vás budeme informovať.



Právo podať návrh na začatie konania

  • Konanie sa začína na návrh dotknutej osoby alebo osoby, ktorá tvrdí, že je priamo dotknutá na svojich právach ustanovených týmto zákonom (ďalej len „navrhovateľ“), alebo bez návrhu.

  • Úrad začne konanie bez návrhu aj na základe zistenia úradu pri výkone dozoru nad dodržiavaním povinností ustanovených týmto zákonom alebo osobitným predpisom.

  • Návrh na začatie konania (ďalej len „návrh“) musí obsahovať a) meno, priezvisko, korešpondenčnú adresu a podpis navrhovateľa, b) označenie toho, proti komu návrh smeruje s uvedením mena, priezviska, trvalého pobytu alebo názvu, sídla a identifikačného čísla, ak bolo pridelené, c) predmet návrhu s označením práv, ktoré mali byť  pri spracúvaní osobných údajov porušené, d) dôkazy na podporu tvrdení uvedených v návrhu, e) kópiu listiny alebo iný dôkaz preukazujúci uplatnenie práva podľa druhej časti druhej hlavy tohto zákona alebo osobitného predpisu, ak si takéto právo dotknutá osoba uplatnila, alebo uvedenie dôvodov hodných osobitného zreteľa o neuplatnení predmetného práva, ak návrh podala dotknutá osoba.

  • Úrad uverejní vzor návrhu na svojom webovom sídle.

  • Úrad návrh odloží, ak a) návrh je zjavne neopodstatnený, b) vec, ktorej sa návrh týka, prejednáva súd alebo orgán činný v trestnom konaní, c) navrhovateľ  neposkytol úradu na jeho žiadosť  potrebnú súčinnosť, pričom bez jeho aktívnej účasti nemožno vec vybaviť; úrad navrhovateľa o možnosti odloženia návrhu upovedomí, d) od udalosti, ktorej sa návrh týka, uplynuli v deň jeho doručenia viac ako tri roky.

  • Ak návrh neobsahuje požiadavku na utajenie totožnosti navrhovateľa, úrad vybaví návrh bez utajenia osobných údajov uvedených v návrhu. Ak je v návrhu požiadavka na utajenie totožnosti, ale charakter návrhu neumožňuje jej vybavenie bez uvedenia niektorého údaja o osobe, ktorá návrh podala, úrad po zistení tejto skutočnosti o tom navrhovateľa upovedomí, pričom ho zároveň  upozorní, že v návrhu bude pokračovať, len ak navrhovateľ v určenej lehote udelí úradu súhlas s uvedením údaja alebo údajov o svojej osobe potrebných na vybavenie návrhu.

  • Ak návrh doručí úradu iná osoba ako dotknutá osoba, návrh sa považuje za podnet na začatie konania bez návrhu (ďalej len „podnet“).

  • Úrad posúdi podnet do 30 dní odo dňa doručenia podnetu úradu, a ak podnet neodloží podľa odseku 5, začne konanie a vo veci rozhodne podľa zákona.

  • O spôsobe vybavenia podnetu úrad informuje podávateľa do 30 dní odo dňa doručenia podnetu úradu.



Kontakt na Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky:

Adresa: Hraničná 4826/12, 820 07 Bratislava - Ružinov

Telefón: 02/323 132 14

Predávajúci vyhlasuje, že spracováva osobné údaje kupujúceho len na účely uvedené v týchto podmienkach, a to aj prostredníctvom ďalších spracovateľov (príjemcov osobných údajov).

Ďalšími spracovateľmi Vašich osobných údajov budú firmy Bohemiasoft s.r.o. (prevádzkovateľ ehsopového systému WEBAREAL), Heureka Shopping s.r.o. (spracovanie emailu pre zasielanie emailového dotazníka spokojnosti), DHL Parcel Slovensko s.r.o. (prepravná spoločnosť pre prepravu zásielok), Slovenská pošta, a. s. (prepravná spoločnosť pre prepravu zásielok), Fio banka, a.s. (banková inštitúcia pre spracovanie platieb).


9. ĎALŠIE USTANOVENIA

Dozorný orgán: Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj, Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1, odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa, Tel. č.: 041/ 7632 130, Fax č.: 041/ 7632 139, e-mail: za@soi.sk.

Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto všeobecných nákupných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny všeobecných nákupných podmienok je splnená umiestnením na internetovej stránke www.sviatocne-ozdoby.sk.

Tieto nákupné podmienky sú platné od 25.5.2018 a plne nahradzujú predchádzajúce nákupné podmienky.
Vyhradzujeme si právo zmeniť nákupné podmienky bez predchádzajúceho upozornenia.

MTI1YmU2