S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

 

Poštovné

 

 

  • Poštovné už od 1,90 Eur

  • Expres kuriér DHL od 3,50 Eur
  • Preprava ZDARMA pri objednávke nad 50,- Eur

  • V mestách Martin a Vrútky dovoz zásielky ZDARMA

 


Partnerské stránky:

 

LED svietiaca orchidea - kvetina, ktorú netreba zalievať.

 

FIREFLY - dekoračné a iné osvetlenie

www.fireflyshop.sk - dekoračné a iné osvetlenie

 


NOVINKY

arr3Nové vianočné stromčekyUmelý vianočný stromček Jedľa už od 25,15 Eur   Umelý vianočný stromček Lena už od 27,50...

NAJOBĽÚBENEJŠIE

KONTAKTY

Miroslav Kubík
Cyrila a Metoda 6/60
038 61 Vrútky
tel: +421911223832
napíšte nám

ANKETA

Aký sortiment by ste v našom e-shope radi rozšírili?

Darčekové predmety 27% Veľkonočné a jarné dekorácie 28% Valentínske ozdoby a darčeky 10% Vianočné gule a ozdoby 35%

 

Porovnanie cien na Pricemania.sk

tovar


OBCHODNÉ PODMIENKY
Obchodné podmienky internetového obchodu Sviatočné ozdoby.sk

Vážený zákazník, teší nás že ste navštívili našu internetovú stránku www.sviatocne-ozdoby.sk.

1. PPREVÁDZKOVATEĽ INTERNETOVÉHO OBCHODU

Názov: Miroslav Kubík
Miesto podnikania: Sv. Cyrila a Metoda 3416/6
Mesto a PSČ: Vrútky  038 61
Štát : Slovensko
IČ: 47 984 350
DIČ: 1021869673

Bankové spojenie: 2700699392/8330 Fio banka, a.s.

2. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

Nákup v internetovom obchode Sviatočné ozdoby.sk môžu uskutočňovať fyzické a právnické osoby bez obmedzenia, za predpokladu, že sa budú riadiť týmito všeobecnými obchodnými podmienkami.

Zaslaním objednávky na tovar dáva zákazník súhlas s týmito OP. Súhlas zaznačuje v príslušnej kolonke v objednávacom procese.

Predávajúci: Miroslav Kubík, Miesto podnikania: Sv. Cyrila a Metoda 3416/6, 038 61 Vrútky, IČO: 47 984 350, DIČ: 1021869673.

Kupujúci: Fyzická alebo právnická osoba, ktorá svojou objednávkou vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim.

3. OBJEDNÁVANIE TOVARU

Tovar si môžete objednať prostredníctvom internetového obchodu korektným vyplnením a odoslaním objednávky, prípadne objednávku tovaru nám môžete zaslať aj na e-mailovú adresu info@sviatocne-ozdoby.sk. Informácie ohľadom spôsobu objednania tovaru prostredníctvom internetového obchodu môžete nájsť v časti "Ako nakupovať".

Po potvrdení objednávky vznikne obchodný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim. Kupujúci sa tým zaväzuje za objednaný a dodaný tovar zaplatiť celú kúpnu cenu, vrátane prepravných nákladov, podľa platných obchodných podmienok.

Kupujúci potvrdením objednávky potvrdzuje pravdivosť a správnosť údajov.

Každá objednávka musí obsahovať:

- Meno kupujúceho
- Poštovú adresu pre doručenie tovaru
- Telefonické číslo alebo email
- Objednávací kód tovaru alebo presný názov tovaru
- Počet kusov z každej položky tovaru
- Dátum vystavenia objednávky
- Spôsob úhrady za tovar
- Spôsob prepravy tovaru

Objednávka pre právnické osoby musí obsahovať aj:

- IČO a DIČ (IČ DPH ak ste platca DPH) spoločnosti
- Kontaktnú osobu a telefón
- Fakturačnú adresu (ak je iná ako adresa dodania)

Minimálnu hodnotu objednávok nestanovujeme.

V našom internetovom obchode si môžete objednať len tovar, ktorý je dostupný na skladoch, čím vám umožníme včasné dodanie všetkých objednaných tovarov.

4. PLATOBNÉ PODMIENKY A CENY

Môžete si vybrať platbu za tovar jedným z nasledujúcich spôsobov:

Pri prevzatí tovaru: na dobierku

Pred expedovaním (prevzatím) tovaru: prevodom na účet

Pri platbe za tovar zasielaný na dobierku prebieha úhrada pri preberaní tovaru na pošte alebo kuriéra prepravnej spoločnosti.

Pri platbe prevodom na účet vám budú zaslané podklady na úhradu po kontrole skladových zásob a spracovaní objednávky, t.j. pri objednávkach prijatých do 13 hod. väčšinou v deň prijatia objednávky, maximálne však do 3 dní od prijatia objednávky. V prípade, ak vám podklady na úhradu nebudú e-mailom doručené do 3 dní, kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky.

Ak objednaný tovar pri platbe prevodom na účet nebude uhradený do 5 pracovných dní od zaslania podkladov na úhradu, máme právo zrušiť rezerváciu tovaru a označiť objednávku za neplatnú. Zároveň zaniká obchodný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim.

Aby sme pre vás mohli čo najviac znížiť cenu prepravy tovaru, osobitne sme spoplatnili nutné náklady pri platbe tovaru dobierkou na 1,- Eur.

Vyhradzujeme si právo na zmenu cien tovaru, garantujeme ale samozrejme dodanie tovaru za cenu, ktorá bola uvedená v internetovom obchode v čase objednania tovaru. Platné ceny tovaru sú uvedené pri jednotlivých položkách.

5. DODACIE PODMIENKY A SPOSOBY PREPRAVY

Dokončenie objednávky vám systém automaticky potvrdzuje po odoslaní objednávky v systéme e-shopu, následne e-mailom obdržíte informáciu o prijatí objednávky s potvrdenou cenou objednaných produktov a cenou prepravy. Po kontrole skladových zásob vám e-mailom zašleme informáciu o spracovaní / vybavení objednávky a v prípade platby prevodom na účet podklady k vykonaniu prevodu.

Objednávky prijaté do 13 - tej hodiny väčšinou vybavujeme v deň prijatia objednávky, maximálne však do 3 pracovných dní od prijatia objednávky. Ak ste si vybrali platbu prevodom na účet, tovar expedujeme do 24 hodín po pripísaní platby na bankový účet našej spoločnosti. Pre urýchlenie expedovania nám môžete e-mailom poslať potvrdenie o úhrade, nezabudnite prosím uviesť číslo objednávky, ku ktorej sa platba vzťahuje.

Pri preberaní tovaru obdržíte doklad o prevzatí tovaru, ktorý je zároveň dokladom o zaplatení tovaru v prípade platby na dobierku. Ku každej zásielke k tovaru prikladáme faktúru (daňový doklad). Fakturovaný je objednaný tovar a prepravné náklady.

V mestách Vrútky a Martin pri platbe prevodom na účet je DOVOZ TOVARU ZDARMA!

Tovar zasielame Slovenskou poštou a Expres kuriérom DHL podľa toho, aký druh dopravy si zvolíte pri objednávaní. Zásielky sú doručované len v pracovné dni, donáška zásielok v sobotu je možná vo väčšine miest SR prostredníctvom Expres kuriéra DHL. V nedeľu a cez sviatky nie je doručenie možné. Tovar zasielame len v rámci územia Slovenskej republiky. Zásielky s citlivým tovarom zasielame ako "krehké", pričom tovar je vhodne a citlivo zabalený.

Za doručenie objednaného tovaru účtujeme:

Pri objednávke v hodnote nad 50 EUR DOPRAVA ZADARMO!

spôsob doručenia

výška objednávky v EUR

cena poštovného v EUR

Slovenská pošta - doručovanie 2-3 dni do 7,00 Eur 1,90

Slovenská pošta - doručovanie 2-3 dni

7,01 - 30,00

2,90

Slovenská pošta - doručovanie 2-3 dni

30,01 - 50,00

3,50

Slovenská pošta - doručovanie 2-3 dni

nad 50,00

zadarmo

Expres kuriér DHL – doručenie nasledovný pracovný deň

do 30,00

3,50

Expres kuriér DHL – doručenie nasledovný pracovný deň

nad 30,00

4,00

Slovenská pošta: Doručenie do 2-3 dní od expedovania našou spoločnosťou. Väčšina zásielok prostredníctvom Slovenskej pošty sú zasielané len na vašu najbližšiu poštu, o uložení zásielky k vyzdvihnutiu obdržíte od pošty informáciu prostredníctvom SMS, emailu, prípadne žltého lístku v schránke. Ak oznámenie o uložení zásielky neobdržíte max. do 5 prac. dní od avizovaného expedovania objednávky, kontaktujte nás prosím!

Expres kuriér DHL: Doručenie zásielky nasledovný pracovný deň po expedovaní našou spoločnosťou.
O doručovaní zásielky od DHL vopred obdržíte E-mailovú a SMS informáciu. S bližšou informáciou o čase doručenia v rozsahu 2 hodín vás bude kontaktovať vodič prepravnej spoločnosti. DHL umožňuje pri prevzatí zásielky od kuriéra uhradenie dobierky v hotovosti alebo pomocou platobnej karty. Ak vás Expres kuriér v deň doručenia na uvedenej adrese nazastihne, telefonicky sa s vami spojí a dohodne si miesto a čas doručenia, prípadne opakované doručenie tovaru.

S prípadnými otázkami nás môžete telefonicky kontaktovať na tel. č. +421 911 223832 (Po-Pia: 8:00-15:00), alebo prostredníctvom e-mailu na adrese: info@sviatocne-ozdoby.sk

6. VRÁTENIE TOVARU

Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy

1. Právo na odstúpenie od zmluvy

Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.

Lehota na odstúpenie od zmluvy  uplynie po 14 dňoch odo dňa, keď Vy alebo Vami určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmete tovar.

Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou, faxom alebo e-mailom) na adrese Miroslav Kubík, Sv. Cyrila a Metoda 3416/6, 03861  Vrútky, e-mail: info@sviatocne-ozdoby.sk. Na tento účel môžete použiť aj tento vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy:

Odstupenie-od-zmluvy-Sviatocne-ozdoby.pdf

 

Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy

Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, pokiaľ ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

Platba za zakúpený tovar Vám bude uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na našu adresu alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť, podľa toho, čo nastane skôr.

Zakúpený tovar zašlite spolu s dokladom o kúpe späť na našu adresu najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.

7. REKLAMÁCIE

Zodpovednosť za vady, záruka, servis a reklamačný poriadok.

7.1. Predávajúci zodpovedá za vady tovaru, ktoré zavinil výrobca, dodávateľ alebo predávajúci. Kupujúci je povinný nárok zo zodpovednosti za vady tovaru (ďalej len "reklamácie") bezodkladne uplatniť u predávajúceho podľa platného reklamačného poriadku.

7.2. Kupujúci odoslaním objednávky Predávajúcemu potvrdzuje, že bol riadne informovaný o podmienkach a spôsobe reklamácie tovaru vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť a o vykonávaní záručných opráv v súlade s ust § 18 ods 1 zákona SR č 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa (ďalej len "zákon o ochrane spotrebiteľa").

7.3. Tento reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar zakúpený Kupujúcim od Predávajúceho vo forme elektronického obchodu na internetových stránkach www.sviatocne-ozdoby.sk. Reklamačný poriadok v tejto podobe je platný pre všetky obchodné prípady, pokiaľ nie sú zmluvne dojednané iné záručné podmienky. Zásady a postup pri vybavovaní reklamácií vychádzajú z Občianskeho zákonníka SR č 40/1964 Zb., Zákona SR č 108/2000 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji a zákona o ochrane spotrebiteľa.
7.4. Kupujúci má právo uplatniť si u Predávajúceho reklamáciu len na tovar vykazujúci vady, ktoré zavinil výrobca, dodávateľ alebo predávajúci a vzťahuje sa naň záruka.
7.5. Kupujúci je povinný vykonať prehliadku tovaru pri preberaní tovaru. Pokiaľ tak neučiní, môže uplatniť nároky z vád zistených pri prehliadke, keď preukáže, že tieto vady mal tovar už v čase prevzatia tovaru.
7.6. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má tovar pri prevzatí Kupujúcim. U použitého tovaru nezodpovedá za vady vzniknuté jeho použitím alebo opotrebením a za vady, o ktorých Kupujúceho pred uzavretím zmluvy informoval. Predávajúci nezodpovedá za vady:
- O ktorých Kupujúci pred prevzatím tovaru vedel.
- Pre ktoré bola dojednaná nižšia kúpna cena tovaru (alebo zľava z kúpnej ceny tovaru).
- Ktoré vznikli v záručnej dobe v dôsledku nie - bežného opotrebenia tovaru jeho úmyselným alebo neúmyselným, nesprávnym či nadmerným používaním, nesprávnym ošetrovaním, nesprávnym servisom, alebo po uplynutí doby životnosti.
- Ktoré, boli spôsobené neoprávneným zásahom do výrobku alebo jeho súčasti.
7.7. Práva zo zodpovednosti za vady veci, pre ktoré platí záručná doba, zaniknú, ak sa neuplatnili v záručnej dobe.
7.8. Z hľadiska životnosti tovaru je dôležité dodržiavať návod na použitie a ošetrovanie.
7.9. Záručná doba je 24 mesiacov, prípadne kratšia, ak je ohraničená dátumom spotreby a plynie odo dňa prevzatia tovaru Kupujúcim. Záručná doba sa predlžuje o dobu od uplatnenia reklamácie Kupujúcim až do doby, kedy bol po skončení opravy Kupujúci povinný tovar prevziať. Prípadný záručný servis zabezpečuje prevádzkovateľ internetového obchodu.

7.10. Ak tovar vykazuje vady, má Kupujúci právo uplatniť reklamáciu u Predávajúceho, a to písomne poštou, e-mailovou správou. Kupujúci je povinný reklamovať vady tovaru u Predávajúceho bez zbytočného odkladu po ich zistení. Počas záručnej doby má Kupujúci nárok na bezplatné odstránenie vady, a to po predložení tovaru vrátane príslušenstva Predávajúcemu spolu s dokladom o zaplatení. Kupujúci v reklamácii uvedie svoje identifikačné údaje, číslo a dátum dokladu o zaplatení, z ktorých je zrejmý dátum zakúpenia tovaru, presne označí druh tovaru a rozsah vád tovaru, ako sa vady výrobku prejavujú, aký nárok zo zodpovednosti vád tovaru si zvolil, prípadne v rámci svojich technických možností je oprávnený pripojiť fotodokumentáciu vady, a doručí reklamáciu na adresu Predávajúceho. Pre tento účel môže použiť nasledovné kontakty a reklamačný formulár:
E-mail: info@sviatocne-ozdoby.sk
Poštová adresa: Miroslav Kubík, Sv. Cyrila a Metoda 3416/6, Slovenská republika

REKLAMACNY-FORMULAR-Sviatocne-ozdoby.pdf

7.11. Začiatok reklamačného konania je zároveň dňom uplatnenia reklamácie.
7.12. Kupujúci je oprávnený za účelom zrýchlenia posúdenia reklamácie v rámci svojich technických možností zhotoviť fotodokumentáciu vady a zaslať ju spolu s reklamáciou vady Predávajúcemu. Predávajúci, alebo určená osoba, má právo posúdiť chyby aj na základe fotodokumentácie.
7.13. Predávajúci je oprávnený požiadať Kupujúceho, aby na účely posúdenia vady reklamovaný tovar doručil na adresu Predávajúceho. V prípade doručovania tovaru Predávajúcemu, Kupujúci doručí tovar tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu. Tovar zaslaný na dobierku Predávajúci nepreberá. Predávajúci odporúča Kupujúcemu odosielanú zásielku reklamovaného tovaru poistiť na hodnotu jeho kúpnej ceny.
7.14. Predávajúci vydá Kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo forme e-mailovej správy, alebo v písomnej forme. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť kupujúcemu ihneď. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie.
7.15. Na základe rozhodnutia Kupujúceho, ktoré zo svojich práv podľa bodu 7.21. týchto všeobecných obchodných podmienok v zmysle ust § 622 a ust. § 623 Občianskeho zákonníka SR uplatňuje, je Predávajúci povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie. Predávajúci rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Vybavenie reklamácie nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má Kupujúci právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar.

7.16. Nárok na uplatnenie záruky u Predávajúceho Kupujúcim zaniká:

- Uplynutím záručnej doby tovaru.
- Nepredložením dokladov o zaplatení.
- Neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru.
- Ak k chybe došlo nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, mechanickým poškodením, alebo neoprávneným zásahom do výrobku. 
- Používaním tovaru v nevhodných podmienkach, podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostrediu vhodnému na skladovanie produktu a prostrediu v ktorom sa má tovar užívať.
- Neodborným zaobchádzaním alebo obsluhou výrobku.
- Nadmerným zaťažovaním tovaru, obsluhou, používaním či užívaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii alebo všeobecnými zásadami.
- Poškodením tovaru náhodnou skazou a náhodným zhoršením.
- Neodborným zásahom, poškodením pri doprave nevykonávanej Predávajúcim, poškodením vodou, ohňom, statickou či atmosférickou elektrinou alebo iným zásahom vyššej moci.
- Zásahom do tovaru k tomu neoprávnenej osoby.
- Reklamácia darčekov a iného pribaleného tovaru, za ktorý kupujúci neplatil, nie je možná.

7.17. Predávajúci je povinný reklamáciu vybaviť a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
- Odovzdaním opraveného tovaru Kupujúcemu.
- Výmenou tovaru.
- Vrátením kúpnej ceny.
- Vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru
- Písomnou výzvou na prevzatie Predávajúcim určeného plnenia.
- Odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.
7.18. O výsledku reklamácie bude Kupujúci informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania prostredníctvom e-mailovej správy, poštou, textovou správou SMS, prípadne telefonicky a zároveň mu bude doručený prostredníctvom e-mailu, poštou spolu s tovarom, alebo osobne doklad o vybavení reklamácie.
7.19. V prípade výmeny časti tovaru za nový diel vystaví Predávajúci Kupujúcemu doklad, na ktorom bude uvedený vymenený diel a prípadné ďalšie reklamácie sa uplatňujú na základe pôvodného dodacieho listu a tohto reklamačného dokladu. V prípade výmeny tovaru za nový tovar začne plynúť záručná doba znova od prevzatia nového tovaru, ale iba na nový tovar.
7.20. Pokiaľ ide o odstrániteľnú vadu, bude reklamácia vybavená v závislosti od rozhodnutia Kupujúceho nasledujúcim spôsobom:
a) Predávajúci zabezpečí odstránenie vady alebo
b) Predávajúci chybný tovar vymení.
7.21. Pokiaľ sa jedná o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, by sa tovar mohol riadne užívať ako tovar bez vady, alebo sa jedná o jednu viackrát opakovanú odstrániteľnú vadu, alebo o väčší počet rôznych odstrániteľných vád, ktoré bránia tomu, aby mohol byť tovar riadne užívaný ako bez vady, Predávajúci vybaví v závislosti od rozhodnutia Kupujúceho nasledujúcim spôsobom:
a) výmenou tovaru za rovnaký tovar alebo
b) výmenou tovaru za iný tovar s rovnakými technickými parametrami v prípade že nie je možné vymeniť tovar za rovnaký tovar, alebo
c) ak Kupujúci od kúpnej zmluvy odstúpi, vybaví Predávajúci reklamáciu vystavením dobropisu za vadný tovar a vráti Kupujúcemu zaplatenú kúpnu cenu.
7.22. Pre účely reklamácie sa za viackrát opakovanú odstrániteľnú vadu považuje výskyt jednej rovnakej odstrániteľnej vady viac ako dvakrát. Pre účely reklamácie sa za väčší počet rôznych odstrániteľných vád považuje výskyt viac ako troch rôznych odstrániteľných vád súčasne.
7.23. Vybavenie reklamácie sa vzťahuje len na chyby uvedené Kupujúcim pri uplatnení reklamácie.

8. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Informácie a poučenie o právach v zmysle § 15 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov.

V súlade so zákonom č. 22/2004 o elektronickom obchode a s § 10 ods. 3 zákona č. 122/2013 Z. z.  o ochrane osobných údajov ste povinný poskytnúť svoje osobné údaje v rozsahu uvedenom v  Registračnom formulári na webovom sídle Prevádzkovateľa www.sviatocne-ozdoby.sk . V súlade s § 10 ods. 3 zákona č. 122/2013 Z. z.  o ochrane osobných údajov je Prevádzkovateľ Miroslav Kubík, miesto podnikania Sv. Cyrila a Metoda 3416/6, 038 61  Vrútky, IČO: 47 984 350 (ďalej len Prevádzkovateľ) oprávnený spracúvať osobné údaje uvedené v Registračnom formulári ako aj údaje o nákupoch registrovaných užívateľov počas celého obdobia registrácie v e-shope Prevádzkovateľa na účely registrácie užívateľov, vedenia databázy registrovaných užívateľov, spracovania objednávok, informovania užívateľov o stave objednávok a vedenia účtovných a iných dokladov spojených s vybavením objednávky.

V prípade, že budete mať záujem o zrušenie registrácie v e-shope Prevádzkovateľa, stačí ak svoje rozhodnutie písomne oznámite emailom na info@sviatocne-ozdoby.sk.

Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo ukončiť registráciu v e-shope Prevádzkovateľa, ak nebola za posledných 36 mesiacov zrealizovaná žiadna objednávka.

Po zrušení registrácie v e-shope Prevádzkovateľa a po ukončení účelu spracovania  budú vaše osobné údaje bezodkladne zlikvidované.

Účtovné a iné doklady spojené s vybavením objednávky obsahujúce osobné údaje podľa Registratúrneho poriadku a registratúrneho plánu je Prevádzkovateľ povinný uchovávať 10 rokov od vybavenia objednávky. Lehota začína plynúť 1. januára roku nasledujúcom po roku, v ktorom bola objednávka vybavená. Po tejto lehote budú osobné údaje bezodkladne zlikvidované.

Zakliknutím políčka „Chcem byť informovaný emailom o novinkách a akciách (newsletter)“ v Registračnom formulári a v súlade s § 11 ods. 1 zákona č. 122/2013 Z. z.  o ochrane osobných údajov udeľujete Prevádzkovateľovi svoj súhlas so spracúvaním osobných údajov uvedených v Registračnom formulári ako aj údajov o Vašich nákupoch počas celej doby platnosti súhlasu na účely zasielania ponúk tovaru a služieb a informácií o rôznych akciách emailom.

Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať, stačí ak svoje rozhodnutie písomne oznámite na adresu Prevádzkovateľa prípadne emailom na info@sviatocne-ozdoby.sk.

Po ukončení platnosti súhlasu, po odvolaní súhlasu a po ukončení účelu spracovania budú vaše osobné údaje bezodkladne zlikvidované.

Poskytnuté osobné údaje musia byť pravdivé a aktuálne. V prípade zmeny poskytnutých osobných údajov ste povinný Prevádzkovateľa informovať o ich zmene poštou na adresu Prevádzkovateľa, prípadne emailom na info@sviatocne-ozdoby.sk.

Beriete na vedomie, že osobné údaje uvedené v Registračnom formulári budú poskytované sprostredkovateľom teda subjektom zmluvne spolupracujúcim s Prevádzkovateľom ako sú prepravné a zasielateľské spoločnosti, prípadne IT správcovia databáz a pod.

Beriete na vedomie, že osobné údaje uvedené v Registračnom formulári budú sprístupnené tretím stranám za účelom  podpory, spravovania a rozvoja informačných systémov, vykonania auditu.

Beriete na vedomie, že Vaše práva pri spracúvaní osobných údajov ako dotknutej osoby upravuje § 28 a nasl. zákona č. 122/2013 Z. z.  o ochrane osobných údajov. Dotknutá osoba má právo na základe písomnej žiadosti od Prevádzkovateľa vyžadovať informácie, odpis a opravu jej osobných údajov spracúvaných Prevádzkovateľom.

Zoznam aktuálnych subjektov, ktorým budú Vaše osobné údaje poskytnuté: Slovenská pošta, a.s.

9. ĎALŠIE USTANOVENIA

Dozorný orgán: Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj, Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1, odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa, Tel. č.: 041/ 7632 130, Fax č.: 041/ 7632 139, e-mail: za@soi.sk.

Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto všeobecných nákupných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny všeobecných nákupných podmienok je splnená umiestnením na internetovej stránke www.sviatocne-ozdoby.sk.

Tieto nákupné podmienky sú platné od 07.10.2015 a plne nahradzujú predchádzajúce nákupné podmienky.
Vyhradzujeme si právo zmeniť nákupné podmienky bez predchádzajúceho upozornenia.

OTJiZTgz